یگانه ساداتیگانه سادات، تا این لحظه: 15 سال و 10 روز سن داره

وروجک خونه ما

سفر به مشهد

1391/7/25 13:08
نویسنده : فرزانه
353 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام عشق مامانی الان که دارم این خاطرات مینویسم شما الان توی اطاقت خوابیدی اولین مسافرتی که من با شما رفتم مشهد بود درست یک هفته بعد از تولدت من با شما بابایی اقایی مخملی همه با هم رفتیم شما برای اولین بار بود که سوار هواپیما میشدید که خیلی ترسیدی انجا را گذاشتی روی سرت  هر کاری بلد بودم کردم تا شما اروم بشی خلاصه بعد یکساعت هواپیما به زمین نشست ما اولین نفری بودیم از هواپیما امدیم پایین بعد از کلی تشریفات همگی رفتیم هتل قصر که بابایی زحمت کشیده بود از قبل رزرو کرده بود بعد از استراحت نهار خوردیم شب همگی رفتیم زیارت که خیلی خوش گذشت تو هم تا میتونستی شیطونی کردی ٤روز تو مشهد بودیم که پر از خاطرات تلخ وشیرین گذشت موقعی که داشتیم سوار هواپیما میشدییم خوشبختانه شما خوابیدی یکم خیالمون از طرف شما راحت شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)