یگانه ساداتیگانه سادات، تا این لحظه: 15 سال و 10 روز سن داره

وروجک خونه ما

گل من يگانه

1391/7/25 13:07
نویسنده : فرزانه
229 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام من زندايي يگانه جون هستم ، يگانه يه دختر زيبا و دوست داشتني و خيلي باهوشه كه خيلي هم شبيه مامانشه .من خيلي دوستش دارم و آرزوي سلامتي براش دارم

 

                                                  

                                                      

 

 

پاييزه پاييزه برگ درخت ميريزه

هوا شده كمي سرد روي زمين پر از برگ

ابر سياه و سفيد روي آسمون و پوشيد

دسته دسته كلاغا ميرن به سوي باغا

همه ميگن به يك بار غار و غار و غار و غار

**************

                                                     كلاغ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عرفانه
24 مهر 91 12:13
آخ که من قربون اون شکلت مثل فندوقت برم خاله جون عسل خوشگل بانمک من. به مامانی بگو این خاله شلخته دوباره شمارتو گم کرده یه زنگی به من بزنه.