یگانه ساداتیگانه سادات، تا این لحظه: 15 سال و 10 روز سن داره

وروجک خونه ما

ماه رمضان91

1391/7/25 13:07
نویسنده : فرزانه
210 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comسلام عشق مهربونم ازت ممنونم که امسال با من همکاری کردی تا بتونم روزه هام بگیرم امروز ٢٩ماه رمضان به احتمال زیاد فردا عید فطر به تو عسل نازنینم تبریک میگم امروز حسابی تا تونستی شیطونی کردی شالهای من با کفشهای پاشنه بلند من میپوشی واسه خودت عروس میشی کلی کیف میکنی انقدر شیرین زبون شدی که همه تو یه نگاه عاشقت میشن تو خونه راه میری قربون صدقه من میری با اون زبون کوچولوت میگی عورقونت برم من فدات برم من عزیزم خدا نکنهامیدوارم همیشه شاد باشی هیچ کس هیچ چیز ناراحتت نکنه  

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزوی من
28 مرداد 91 18:06
مامان عکس شیرین زبونو نزاشتی ترسیدی توی نگاه اول عاشقش بشم


نایسل جون
28 مرداد 91 20:37
عزیزم واقعا خدابهشون صبربده
نایسل
10 شهریور 91 18:41
سلام عزیز دل خوبی منم همین حس رو به تو دارم منم خیلی دوست دارم
مرسی تو هم به من لطف داری
واسه همه پیشنهاداتتت واسه مهد خیلی خیلی ممنونم





سلام
مهدیس
19 شهریور 91 11:41
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
طاهره مامان امیرعلی
25 شهریور 91 17:05
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.