یگانه ساداتیگانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

وروجک خونه ما

بدون عنوان

1391/7/30 16:20
نویسنده : فرزانه
388 بازدید
اشتراک گذاری

برای دختر گلم مینویسم حرفهای دلم برای کسی که توی این دنیا بیشتر از همه عاشقشم امروز اخرین روز از ماه مهر خدا را شکر با همه بدی هاش تموم شد این ماه بدترین سخترین روز ها راسپری کردیم طبق معمول این چند هفته سه روز اخر هفته را با دختر خاله های گلت خونه باباحاجی بودیم همه کمک کردیم تا خونه باباحاجی به حالت اول در اوردیم هم خنده بود هم تماشایی از همه بیشترم به شما بچه ها خوش گذشت تازه تولد دایی علی هم بود زحمت کشید کیک خرید دور هم خوردیم زندایی مریم زحمت کشید اش خوشمزه پخت که بماند بعضی ها نزاشتن با دل خوش بخوریم .خلاصه کلی خونه عزیز خوشگل کردیم یه عالمه هم چیزهای خوشگل براشون خریدیم جمعه هم همه از هم خداحافظی کردیم هرکی رفت خونه خودش.قرار شد هفته دیگه به مناسبت تولد رندایی دور هم جمع بشیم البته این جمعه عقد کنون دختر عموت گلی هم بود که امیدوارم خوشبت بشوند این ماه خیلی خوب چون یه عالمه جشن شادی داریم جشن عقد گلنوش عید قربان از همه مهمتر عید غدیر که عید شماست عزیزم عید سیدها ست امید وارم زیر سایه خداوند بزرگ سالیان سال به خوشی زندگی کنی. همدم لحظه هام عاشقانه دوست دارم تو بابا احمد همه زندگی من هستید دوستتون دارم . دیگه نفس برام نمونده اینروزها روزه هستم امیدوارم خدا قبول کنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)