یگانه ساداتیگانه سادات، تا این لحظه: 15 سال و 10 روز سن داره

وروجک خونه ما

ماه مهر اغاز سال تحصیلی

1391/7/23 11:37
نویسنده : فرزانه
240 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به بلا ترین دختر دنیا امروز خیلی دلم میخواست کوچولو میشدم میرفتم مدرسه دلم خیلی برای انروزها تنگ شده برای روزهایی که خیلی زود تموم شد هیچ غمی نداشتیم جز خوردن خوابیدن خوش بودن .امروز تا فهمیدی فریماه راضیه رفتن مدرسه خیلی بد اخلاق شدی دلت گرفت همش میگفتی پس کی نوبت من میشه چیکار کنم تا میری مهد مریض میشی دلم نمی خواد خوشگل مو فرفری من مریض بشه .اینروزها خیلی دلم گرفته باباحاجی مریض تو بیمارستان هنوز خوب نشده دستش خیلی عفونت کرده فقط خدا کمکش کنه دیروز که رفتیم بیمارستان عیادتش از پشت پنجره برای بابایی دست تکون میدادی بابایی خیلی خوشحال شد بغضش گرفت با اون دستهای کوچولوت براش تا میتونی دعا کن عاشقتمniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
14 مهر 91 10:50
عزیزم چرا نمیای؟؟؟؟؟
اشالا حاشون بهتر شه








سلام دوست خوبم مرسی از اینکه به یادم هستی حدود24روز بابام مریض شده بود توی بیمارستان بودخداراشکر دیروز مرخص شد به خاطر همین حوصله نداشتم راستی مهد کودکت چی شد موفق شدی امیدوارم موفق باشی گلم